ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Benvolgudes famílies.

El dilluns 5 de novembre s’inicia el procés per a les eleccions als Consells Escolars.

Sabeu que la vostra participació i implicació a l’escola és important per al seu funcionament, objectius i projectes. Podeu participar des de l’AMPA, com a pares/mares delegats i, també, formant part del Consell Escolar del centre, principal òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern de l’escola. Per això us animem a participar en aquest procés electoral on cal renovar 3 membres del sector pares i mares.

El mateix dilluns dia 5 entregarem a totes les famílies un DOCUMENT INFORMATIU on hi consten les dates i els passos a seguir al llarg de tot el procés.

Les dates més significatives del procés durant el mes de novembre són:

• Del 6 al 12 presentar reclamacions del cens de pares, mares i tutors.
  • Del 6 al 16 presentació de candidatures.
  • Dimecres 14 constitució de la mesa.
  • Dimarts 20 publicació de les candidatures.
  • DIMECRES 28 DIA DE VOTACIONS

El procés finalitzarà el dijous 13 de desembre amb la constitució del nou Consell Escolar.

Podreu seguir informats de tot el procés a la web de l’escola així com a la pàgina del Departament FAMÍLIA I ESCOLA.

Agraïm per endavant la vostra participació, la vostra implicació i, especialment, el vostre suport en el dia a dia del centre.

Cordialment,

Lídia Canet Fusellas