DRAGmuseum DIES MOGUTS

Durant els Dies Moguts hem convertit l’Escola La Draga en un museu.

La tarda del dijous 9 de maig i el matí del divendres tot l’alumnat de l’escola es va organitzar en tallers intercicle per dissenyar i crear diferents museus. Podreu veure imatges dels tallers a les carpetes de cada curs. Agraïm la participació de totes les famílies que van poder acompanyar-nos en aquestes jornades oferint la seva creativitat, implicació i ajuda per dissenyar els diferents museus.

Divendres a la tarda tota l’escola vam gaudir d’un passeig pels diferents museus. Cada grup, acompanyat de la seva classe amiga, va poder gaudir de tot l’art, talent, creativitat i imaginació que omplia les parets, aules i espais de la nostra escola:

Museus d’educació infantil: MUSEU DELS PINTORS, MUSEU DELS INVENTORS I MUSEU DELS ESCULTORS.

Museus de cicle inicial: MUSEU DELS INSTRUMENTS MUSICALS, MUSEU DE L’AIGUA I MUSEU DE LA LLUM MÀGICA.

Museus de cicle mitjà: MUSEU DARDER, MUSEU DELS VOLCANS, MUSEU YAYOI KUSAMA I MUSEU SURREALISTA.

Museus de cicle superior: MUSEU DE LA XOCOLATA, MUSEU DE LES IL·LUSIONS, MUSEU BANSKY I EL BIG FUN MUSEUM.

Combinat amb la visita al DRAGmuseum, vam oferir un espai d’ART EFÍMER on els infants, també amb la seva classe amiga, disfressaven les lletres MUSEU.

Obrim les portes digitals del DRAGmuseum amb aquest vídeo: