DIJOUS LLARDER AVANÇAT

El divendres dia 5 de febrer vam fer la sortida prèvia a Carnaval. Veient les previsions de mal temps pel dia 11 de febrer vam decidir canviar el dia. Volíem anar a dinar i jugar al Parc de la Draga. Per tal de no coincidir amb cap altre centre, vam trucar a les escoles de Banyoles per tal de reservar l’espai.

Al matí vam acabar de fer feina a l’escola i alguna classe va mirar alguna pel·lícula. Al migdia vam anar a dinar al parc i vam passar una estona molt divertida jugant tota mena de jocs. Per culpa de la maleïda COVID-19, no vam poder fer cap activitat amb altres cursos i només vam relacionar-nos amb el nostre grup bombolla.

Així vam celebrar el dijous llarder. Ai no, va ser un divendres llarder!

Ara toquen les consignes del Rei Carnestoltes. La primera, posar-nos la roba a l’inrevés. Cal que ho respectem o s’enfadarà…