CONTE COMPARTIT PER SANT JORDI

Captura de pantalla 2017-04-24 a les 23.58.04

Els alumnes de la nostra escola han participat en la invenció i redacció de diferents contes compartits realitzats entre els diferents centres educatius del Pla de l’Estany i coordinat pel Centre de Recursos Educatius de la comarca.

L’activitat ha consistit en la realització de diferents narracions col·lectives a partir de diversos inicis proposats. Cada conte té un inici, un o dos nusos i un desenllaç. Cada curs ha hagut de desenvolupar la part del conte assignat. Ha estat una activitat de treball en equip, col.laboratiu i seqüencial.

Els tres inicis proposats han variat en funció del cicle:

• Educació Infantil i Cicle Inicial, a proposta de la Biblioteca de Banyoles i el Seminari de Biblioteques del Pla de l’Estany.
  • 3r, 4t i 5è de primària, proposat per M. Àngels Juanmiquel Rovira.
  • 6è de primària i 1r d’ESO, proposat per M. Àngels Juanmiquel Rovira.

Els contes realitzats per alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial de primària, han esta sobre la Rita Xuclalletres, mascota de la Biblioteca de Banyoles, amb motiu de la celebració del seu desè aniversari.

Tots els contes realitzats en els que hem participat els trobareu en els enllaços següents: