CONCURS DE LECTURA EN VEU ALTA (CICLE SUPERIOR)

Aquest dimarts 6 de març s’han escollit els representants al Concurs de Lectura en Veu Alta que s’ha de celebrar a Olot el proper 20 de març.

El tribunal format per mestres de Cicle Superior ha escoltat totes les lectures dels alumnes preseleccionats . Aquests són els lectors i lectores que hi han participat:

Maria Llop (5èA)

Jana Puerto (5èA)

Ferriol Camps (5èB)

Martí Riera (5èB)

Júlia Bermejo (5èC)

Guerau Forasté (5èC)

Maroua Chouiben(6èA)

Berta Estarriola (6èA)

Judit Gómez (6èB)

Maria Vinyals (6èB)

Tots ho han fet molt bé. S’han avaluat 6 aspectes de cada participant (volum, pronunciació, velocitat, fluïdesa, expressivitat i postura). Cada mestre ha donat els punts corresponents i ha sortit com a guanyadora la Berta Estarriola de 6èA. La segona classificada ha estat la Judit Gómez de 6èB, i per tant, serà la reserva del dia 20.

Enhorabona a tots per participar! Ara només ens queda desitjar-li molta sort a la Berta!

Si en vols veure les fotos, clica aquí.