CERCAVILA DE FESTA MAJOR

El divendres 19 d’octubre farem la nostra cercavila de Festa Major.

A les 15:15 sortirem tota l’escola al pati petit on els alumnes de 5è ens llegiran un pregó elaborat per ells mateixos.

Tot seguit els cursos de P3, P4, P5, 1r i 2n passejaran, al voltant del pati, els elements de festa major que han dissenyat a l’aula. Ho faran al ritme de la música i amb l’acompanyament dels alumnes de cicle mitjà i superior que els animaran a ritme de maraca i amb molta alegria.

A les 15:45 obrirem les portes i la cercavila a càrrec dels alumnes més petits (EI i CI) sortirà fora del centre i farà una petita rua al voltat dels pisos fins  a tornar dins el pati. Els pares, mares i familiars ens podreu acompanyar en aquest instant animant a tots els nens i nenes a ballar i lluir les seves gal·les de festa major.

Us hi esperem.

BONA FESTA MAJOR PER TOTHOM!

En cas de pluja la cercavila quedarà anul·lada. El pregó sonarà per la megafonia de l’escola i els alumnes d’EI i CI lluiran els seus elements de festa major dins les aules amb els companys del cicle.