CAMINADA SOLIDÀRIA

Tal i com vam quedar amb la Trini Torres, la presidenta de Neuroestany, vam participar a la caminada solidària que es va fer el dia 5 de desembre al matí.

Abans de començar a caminar vam deixar els punts de llibre que vam fer a l’escola. Allà vam trobar més escoles i persones que també van col·laborar amb la fundació.

Es veu que cada any l’Escola d’Adults de Banyoles organitza un esdeveniment amb finalitats solidàries i donen la recaptació a una entitat determinada. Aquest any tot va anar destinat a Neuroestany, per tal que puguin dur a terme la feina tan ben feta que duen a terme en favor de la investigació de les malalties neurodegeneratives.

La volta a l’estany va ser molt divertida però… nosaltres la vam fer a l’inrevés. No ho digueu a ningú!

Podeu veure fotos a l’apartat de 3r i 4t de la nostra web.