BANYOLES MEDIEVAL

Els alumnes de quart de l’escola la Draga estem estudiant l’Edat Mitjana. És per aquest motiu que hem anat a realitzar el taller Banyoles medieval.

Ens hem trobat amb dos historiadors davant del museu arqueològic que ens han acompanyat posteriorment per fer l’activitat programada. Hem dut a terme diverses visites a diferents llocs relacionats amb l’Edat Mitjana  a Banyoles.

Un d’aquests ha estat el Monestir de Sant Esteve. Hem visitat els seu claustre i ens han explicat coses molt interessants sobre aquest edifici religiós. Aquest fou l’origen de la ciutat de Banyoles, fundat l’any 812 per l’abat Bonitus. També hem anat a la zona de la muralla on ens han explicat que dins d’aquesta hi vivien els prohoms de la nostra població. Hem continuat visitant l’església de Santa Maria dels Turers. Al carrer nou hem fet un joc sobre diferents oficis d’aquella època. Per últim, hem construït una piràmide feudal a la plaça de la Font.

Si vols anar a veure fotos al nostre Drive, clica aquí.