ATUREM EL CANVI CLIMÀTIC

L’escola amb totes les mestres, personal, les famílies i els alumnes que en formen part ens hem de sumar a la lluita contra el canvi climàtic. Comença avui mateix, cada acció suma!

Els alumnes de 6è cada dia ens demanaran unes consignes que caldrà que les fem el dia següent. Posem el nostre granet de sorra per a un món millor.

Dilluns per dimarts: Al medi ambient volem ajudar i per això una carmanyola amb l’esmorzar hem de portar!

Dimarts per dimecres: Per esmorzar portarem l’aigua en una cantimplora que podem reutilitzar. I la carmanyola no hem d’oblidar

Dimecres per dijous: Fruita, carmanyola i cantimplora hem d’utlitzar i a cada dijous portar!

Dijous per divendres: El medi no pot esperar i els de 6è un manifest contra el canvi climàtic ens faran signar. A les 16 h de la tarda ens el llegiran.

El medi s’ho val!