A FESTA MAJOR EM CONVIDES!

La comunitat educativa de Banyoles ens hem implicat molt en les festes de Sant Martirià. Aquest passat dimarts 10 d’octubre vam anar a la plaça Major per tal de llegir la roda de premsa i donar per començada la  nostra particular festa.

Es tracta de la segona edició del projecte “A Festa Major em convides!”. La iniciativa, que busca involucrar els centres de la ciutat en una activitat conjunta que inclogui tot l’alumnat, culminarà el divendres 20 al matí amb la recreació del ball de passada a la plaça Major.

Els alumnes de 4t de la Draga vam ser els que vam anar a realitzar aquesta activitat. Podeu veure fotos a la nostra pàgina, a l’apartat de 4t.

Que comenci la Festa!!!

Podeu veure fotos al nostre web si cliqueu aquí. (Recordeu que heu de posar la contrasenya).