GRAN FESTA DE LA CASTANYADA

El dia 30 d’octubre tota l’escola  va celebrar la festa de la Castanyada.

Al matí van venir els avis castanyers voluntaris a torrar les castanyes i van quedar boníssimes !.

A la tarda els nens i nenes de 6è van representar dues obres de teatre davant dels alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial.Van ser uns veritables artistes!. Seguidament  tots els nens i nenes  es van  reunir a la pista  fent una rotllana per poder veure les danses que  es ballaven  per cicles.

Tot seguit ens vam  ajuntar amb la classe amiga i tots junt vam menjar castanyes. Ens ho vam passar súper bé!!!

IMG_20151030_154506

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *