Nou apartat d’educació musical a Infantil!

En aquest apartat podreu anar trobant algunes de les propostes que duem a terme durant les sessions d’educació musical d’Infantil a la nostra escola. Cantem, ballem, toquem instruments, escoltem, ens movem per l’espai, ens expressem i ens relacionem a partir de sons i músiques variades. Esperem que us agradi molt i que aquests dies de confinament ho pogueu aprofitar per fer plegats en família!

Per inaugurar doncs aquest apartat, us comparteixo una de les cançons que més ha agradat a tots els nens i nenes de P3, P4 i P5 durant el que portem de curs. Es diu Funga Alafia i és una cançó de benvinguda que es canta en alguns països de l’oest de l’Àfrica (Ghana, Nigèria, Senegal…). Ens la va presentar la Marimba, una de les mascotes preferides de l’Espai d’Arts. A la classe, la cantàvem i la ballàvem en cercle movent el cos amb energia i imaginant-nos que percudíem uns timbals molt grossos!!