PESSEBRE VIVENT

Aquest curs hem tornat a fer el Pessebre Vivent a l’escola. Com cada vegada que hem fet el pessebre es va demanar col·laboració de les famílies per muntar i desmuntar les diferents escenes, que no han canviat en relació a les que es van decidir el curs passat.
La previsió del temps va ser molt incerta fins a l’últim moment i això va fer dubtar sobre la seva anul.lació. Finalment, es va decidir començar a muntar a partir de les 2h i intentar fer igualment el pessebre, tenint en compte el que havien assajat els alumnes i la il.lusió que sempre el fa la seva representació . Les escenes que es van dur a terme van ser les següents:
P3- 6è- Àngels. Els alumnes de 6è van interpretar el tema “És un desig de J. Thió”. Es va fer a dins a l’entrada del passadís de P-3, ja que havia plogut fins 2/4 d’1h a proximadament i el terre era moll.
P4- Mercat. Es va poder fer al mateix lloc de sempre, davant les portes del pati de les classe d’infantil
P5- Manaies. A la mateixa zona de sempre, al voltant de Cal General.
1r-3r- Pastors. Els alumnes de 3r cantaven mentre els de 1r representaven l’escena. La cançó que es va interpretar va ser: El Rabadà (les 6 primeres estrofes). Es va fer a la zona prevista, pati de sorra.
2n- 4t- Dimonis. Els alumnes de 4t cantaven mentre els de 2n representaven l’escena a través d’una coreografia. La cançó que es va interpretar va ser: El dimoni escuat. Es va fer a la zona prevista: pati de sorra, abans de la pista.
5è: Van fer una cantata amb el tema: Mirall de Pau (CdA Pau Casals). Es van situar a la zona de la pista, al costat de la cova i naixement.
6è- Es van repartir en diferents quadres: àngels de P3 (on van cantar: …), mercat de P4, manaies de P5, naixement i reis.
Els alumnes de 6è, també van fer la Quina de Nadal pro-viatge de fi de curs.