VISITA AL PARLAMENT DE CATALUNYA

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Aquest dilluns 18 d’abril del 2016, els alumnes de 5è de l’escola La Draga hem anat a visitar el Parlament de Catalunya.

Primer hem visitat el parc de la Ciutadella, on hem hagut de buscar monuments i edificis històrics. Després, ens han explicat com ens hem de comportar un cop siguem dins i tot seguit ens han ensenyat el Parlament, hem vist la sala rosa, la sala grisa i l’emicicle.

Més tard, hem fet el taller de “Sóc diputat/da”, en el qual havíem de representar el procés d’elecció del President de la Generalitat. Ens hem dividit en quatre grups parlamentaris amb un portaveu representant de cada. Hem exposat el nostre programa electoral amb 5 propostes que, si ens elegien, hauríem de cumplir.

Els alumnes de 5è A , després de votacions i pactes, no hem arribat a cap acord i no ha sortit escollit cap president. Però per falta de temps, finalment hem decidit escollir ‘a dit’ el President de la Generalitat (en funcions a l’Escola la Draga) al Molt Honorable Il·lustre Senyor MARTÍ BUSQUETS FERRERS. Aquest, per formar un govern just i transparent, ha escollit els seus consellers dels diferents grups parlamentaris: Marc Duran (Vicepresident), Marc León (Conseller d’Economia), Paula Trullàs (Consellera d’Ensenyament), Clàudia Fajula (Consellera de Cultura), Pol Borrat (Conseller de Sanitat) i Patllari Camps (Conseller d’Agricultura).

Els alumnes de 5è B, després de votacions i pactes, hem arribat a un acord i el President de la Generalitat (en funcions de l’escola la Draga) és el Molt Honorable Il·lustre Senyor ARNAU PAIRÓ MARTÍNEZ. Aquest per formar un govern just i transparent, ha escollit els seus consellers dels diferents grups parlamentaris: Damià Vidal (Vicepresident), Carla Vergés (Consellera d’Economia), Flora Verdaguer (Consellera d’Ensenyament), Carla Güell (Consellera de Cultura), Nil Carrilero (Conseller de Sanitat) i  Mohamed Ezzaouia (Conseller d’Agricultura).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *