VISITA A RÀDIO BANYOLES

Els alumnes de 6è varen anar a visitar les instal·lacions de Ràdio Banyoles. S’hi va anar en dos dies diferents, i a la vegada, el grup es va dividir en dos, per tal que tots poguessin experimentar millor en aquest mitjà de comunicació. El treballador de la ràdio, en Vicenç, ens va fer una explicació molt entenedora i ens va deixar manipular una mica els instruments de què disposen per fer arribar el senyal de l’emissora a tota la comarca del Pla de l’Estany.

Aquesta sortida s’emmarca dins del Projecte Compartit Pares-Mestres de Ràdio la Draga. Els alumnes de 6è treballen durant tot el curs aquest projecte i elaboren cada setmana un guió radiofònic que més tard gravaran a l’estació de que disposa el centre.