SORTIDA DE FINAL DE CURS

Ahir dia 25 de maig els i les alumnes de 6è de la nostra escola van passar el dia al Centre d’Aventura i Esports 2llacs, a Gimenells.

Durant tot el matí van poder gaudir de diferents activitats nàutiques com:  BUS-BOB, ULTRA-TUBE i KAYAK. En aquestes tots van poder posar a prova la seva resistència, la coordinació i l’equilibri.

S’ha de dir que en totes les activitats la diversió va estar assegurada i el nivell d’adrenalina els va fer gaudir al màxim.

Sens dubte, el temps va acompanyar i l’ambient i les ganes de passar-ho bé van estar presents en tot moment.

Aquí adjuntem algunes fotos i vídeos de la sortida.

1. Maite

Moltísimes gràcies per aquest recull fotogràfic. Agrair-vos que els hi montesiu aquesta sortida: la necessitàven. Sens dubte una experiència brutal!!