L’ESCOLA LA CREU US VOL DIR QUE….

“Les mestres, els mestres i el personal d’administració i serveis de l’Escola La Creu us volem fer arribar un missatge.

Sabem que esteu passant uns dies complicat…”

Si voleu saber com continua haureu de veure el vídeo. #totanirabe #joemquedoacasa  #transmetsenergia #ustrobemafaltar

1. Sandra

La família Garriga-Sanchez volem agrair A tot el professorat per la iniciativa pressa dels ànims enviats a tots els nens i nenes del col.legit, desde la distancia, ha sigut molt emocionant, sou un equip excepcional, un aplaudiment també per vosaltres, moltíssimes gràcies, ens veiem a la tornada.FAMILIA GARRIGA-SANCHEZ

2. Marta V.

Molt emotiu! Ens ha agradat veure la cara al nostre professorat. Ens feu sentir més a prop de tots vosaltres. Gracies per pensar en els nostres nens!! Moltes abraçades I petons virtuals!! Familia Corpa Villaró. Abel, Marta, Ares I Eloi.

3. Biel Ballespí i familia

Un video xulíssim!!! Molt emotiu! Una empenta per continuar endavant en aquests moments d’incertesa! Tot anirà bé i aviat ens retrobarem amb moltíssimes ganes! ????????????

4. Marta V.

Molt emocionant i emotiu! Ens ha agradat veure cares conegudes des d’una altra perspectiva més familiar. Ens dóna força per continuar avançant i lluitant des de casa. Gràcies per pensar en els nostres nens. Una abraçada i molts petonets virtuals. Família Corpa Villaró. Abel, Marta, Ares i Eloi.

5. JOAN RAMON CLAVERO PUJOL

Hola sóc el Joan Ramón dir vos que ens ha agradat molt i ha sigut molt emotiu!!! Us trobem a faltar molt.
    Es pero que nos tornem a veurens aviat !!
    Besitos !!!!!!!!!