LES PILES, A L’APILO DE L’ESCOLA!

LES PILES, A L’APILO DE L’ESCOLA.

Com ja sabeu, l’escola, d’acord amb l’AFA ens vam inscriure al concurs “Les Piles, a l’Apilo de l’escola. APILO XII” que promou el Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Acció Rural, a través de l’Agència de Residus de Catalunya.
El concurs consisteix a recollir piles i acumuladors portàtils. Es consideren piles i acumuladors portàtils qualsevol pila, pila botó, acumulador o bateria que estigui precintat, que pugui portar-se a la mà i no sigui industrial ni d’automoció, com ara les piles botó i estàndard i els acumuladors utilitzats en telèfons mòbils, càmeres de vídeo i eines portàtils.
El concurs es va iniciar el passat 17 de febrer i s’acaba el proper 5 d’abril. Fins aquesta data, doncs podeu anar portant piles i acumuladors gastats i dipositar-los en els contenidors que tenim ubicats a l’entrada principal.

A data d’avui, 6 de març, ja hem omplert tot un contenidor i n’hem encetat un de nou !

Us animem a que ens ajudeu en aquesta iniciativa ja que el centre guanyador rebrà una dotació econòmica de 1.500 euros per invertir en material escolar, esportiu, o per activitats educatives per a l’alumnat.

Moltes gràcies!

Aquí teniu fotos del contenidor.