Festa de final de curs!

Com els vostres fills i filles us hauran explicat, l’últim dia de curs ha estat excepcional!! S’ho han passat pipa!!

El gimnàs de l’escola s’ha convertit en una sala de balls al ritme de Just Dance!! La pista estava “a tope” i les ganes de ballar s’oloraven de ben lluny!

A la pista de dalt, com ja és tradició a la nostra escola, els jocs d’aigua han refrescat aquest dia tan assolellat i alegre que hem tingut. Riures, diversió… emocions diverses!!

I aquest any, l’AMPA ens ha donat una bona sorpresa… la festa de l’escuma. El pati de baix, banyat de blanc, ha estat una altra de les diversions que han fet vibrar a tot el nostre alumnat. Ja us ho podeu imaginar…no calen les paraules.

Per acabar-ho d’adobar, ens hem acabat refrescant amb un gelat.

Un dia rodó. Si voleu veure’l cliqueu en aquest enllaç amb fotos.

Gràcies a tots per fer-ho possible i des de l’escola us desitgem unes bones vacances.

Ens retrobem el curs vinent!