EXPOSEM A LA PANERA!

17A Jornada de Portes Obertes
Presentació de Projectes Educatius en Contextos Artístics
19.09.2019 – 06.10.2019

El somni de qualsevol artista és poder veure la seva obra exposada en un gran museu i això és el que han aconseguit els alumnes de l’escola que el curs passat van fer segon. Fins el dia 6 d’octubre podeu veure a la Panera la seva producció, inspirada en l’obra de l’artista israeliana Ella Littwitz, Un elefant a l’habitació. En aquesta ens dóna la seva visió crítica del Mediterrani. Us animem a veure aquest i altres projectes educatius fets a partir de les visites que diferents institucions, com escoles i llars d’infants, fan al Centre d’Art La Panera.

Si cliqueu el següent enllaç veureu unes fotos molt maques cedides pel fotògraf de la Panera Jordi V. Pou