Els Hologrames a 5è d’Educació Primària.

Sabeu què és un holograma? A on els podem trobar? Quin impacte tindrà a la nostra vida? Creieu que seran útils?

Un holograma és una projecció en tres dimensions d’un objecte. L’observador davant un holograma té la impresisó d’estar davant d’un objecte real. Per tant, en aquest taller volem generar experiències realistes de diferents objectes.

Plantejarem als alumnes el següent repte:
Imagina que ets un científic explorador, i pots visualitzar els diferents objectes del nostre entorn en 3 dimensions, quin objecteescolliries i per què?
Arrel de l’elecció del teu objecte, hauràs d’elaborar una plantilla per fer el teu objecte en 3d. Un prisma per visualitzar els objectes en 3d.      Cercar informació, gravar la teva veu. Gravar uns segons el teu objecte en 3d. I finalment editar-ho tot per elaborar un petit vídeo.

En conclusió, els alumnes aprenen i desenvolupen la competència digital. És una proposta motivadora i engrescadora, on encabeixen diferents matèries, per això la proposem com un taller STEAM, ja que es treballen les matemàtiques, les ciències, la tecnologia i l’art.

En el següent enllaç trobareu les evidències del treball realitzat a l’aula: