5è A TARRACO

Els alumnes de 5è el passat divendres 8 de novembre vam fer una excursió a Tarragona.

Allà, vam fer una visita guiada per la Tarragona Romana, tot veient els diferents monuments històrics de la ciutat.

Com que en aquest moment estem treballant el projecte dels Romans a l’escola, vam poder veure d’aprop tot el que estem aprenent a les classes de medi social i també vam poder manipular materials i elements propis d’aquesta època. Fins i tot alguns de nosaltres ens vam poder vestir com autèntics romans!

Va ser tota una experiència poder reviure per uns moments com era la societat d’aquella època, quines eren les seves creences, com es divertien o quines tècniques feien servir.

Va ser una excursió molt profitosa!!

1. Ana Cris Barrau

Trobo que ha sigut una excursió molt interessant. Crec que han pogut aprendre molt dels romans i al mateix temps passar-so Super Be. Enhorabona.