Visita a l’escola del CB Pardinyes (Lliga LEB Plata)

Aquest dimecres 20 de novembre ens ha visitat a l’escola el Ramon (membre del CB Pardinyes) i 3 jugadors de la plantilla del CB Pardinyes, com són el Marc Rubín, David McCulloch i el Gerard Rodríguez, que actualment jugen en la Lliga LEB Plata.

Ens han fet una presentació del seu club de bàsquet i els alumnes de 3r i 4t han pogut fer preguntes sobre les seves experiències esportives, així com l’alimentació saludable que ha de tenir un bon esportista.

Tot seguit, a la pista de bàsquet del pati han organitzat un KO amb tres equips i hem pogut disfrutar d’aquest esport una estona.

Finalment, els jugadors ens han firmat autògrafs i ens hem pogut fotografiar amb ells.

Volem agraïr al CB Pardinyes, i en especial al Ramon, el Marc, el David i el Gerard, que hagin vingut a la nostra escola a mostrar-nos tot el que saben de bàsquet i volem desitjar-vos molta SORT, SALUT I ÈXITS en aquesta temporada.