Teatre a la Fresca

Avui, diada de Sant Jordi, l’alumnat d’Educació Infantil ha tingut una visita molt especial. La companyia de teatre “Comediants la Creu” ha volgut contribuir amb l’escola oferint els seus serveis. Així, han representat en tres passis (un per P3, un segon per P4 i un últim per P5) i d’una forma altruista fruit d’una idea desgavellada,  l’obra de teatre “Sant Jordi i la princesa v.21”. L’aforament era limitat i les places han estat completament cobertes, un èxit escènic en tota regla. El públic s’ha mostrat molt content i participatiu, respectant en tot moment les normes “Stop covid”, ballant, cantant i seguint les instruccions d’uns actors que, sense ànim de lucre, han decidit donar una mica d’alegria a un curs amb tanta restricció durant la nit i el dia.. Un fort aplaudiment.

Us deixem aquí unes quantes fotos d’un dels passis.