Sorteig 2 membres consell escolar – sector famílies

Avui, dimecres dia 10 de maig, a les 16:00h hem realitzat el sorteig públic per a designar 2 membres del consell escolar del sector famílies. Tal i com és redactat a les Normes d’Organització i Funcionament del Centre (NOFC), el sorteig s’ha realitzat d’entre els 92 pares, mares i tutors/es legals dels alumnes de 2n.

2 alumnes de 1r han estat les mans innocents que han extret els números 70 i 82 del cens. Aquests corresponen a Pere Pros Morell i Marta Sánchez Medina, respectivament.

Aquests seran membres del Consell Escolar fins a les properes eleccions que es preveuen al mes de desembre de 2023.

Us adjuntem en el següent enllaç les fotografies del sorteig.