Setmana Cultural 2022 i festa de final de curs.

Durant la setmana del 15 al 21 de juny, l’escola ha organitzat un seguit d’activitats relacionades amb el món dels contes:

• Des dels més petits als més grans, s’han confeccionat diferents històries a partir de la seva creativitat. L’escriptura creativa forma part d’un dels nostres projectes curriculars, l’ara escric, que pretén donar valor a l’art d’escriure i desenvolupar-lo. Aquestes petites històries s’han materialitzat en un conte d’aula que s’ubicarà a la biblioteca de l’escola. En el següent enllaç podeu veure el recull de contes elaborats.
  • En el projecte dels contes han participat altres àrees a part de les llengües curriculars. Així, des de l’àrea d’educació física, s’han escenificat diferents versions de contes tradicionals. En l’àrea d’educació musical, l’alumnat de cicle inicial i mitjà han musicat contes amb instruments. Els de cicle superior, han fet ús de l’Audacity per a posar veu i ritme a diferents narracions.
  • Des de fa uns anys l’escola organitza l’apadrinament lector en el que els alumnes de cursos superiors ajuden als més petits en la lectura. Durant aquesta setmana hem pogut gaudir de l’acte de cloenda d’aquest projecte.
  • L’alumnat d’Educació Infantil va gaudir de l’animació a la lectura que va dur a terme un actor a través de l’editorial Santillana.

I a banda del fil conductor dels contes, hem pogut rebre la visita d’algunes entitats que ens han vingut a fer diferents propostes:

I com cada any, l’AMPA ens ha convidat a gaudir de les obres de teatre en anglès al centre, per part de la companyia “Look Out, Theatre company”.

L’últim dia de curs, com cada any, hem fet jocs d’aigua i a més, aquest any, hem pogut gaudir d’un bon bany d’escuma!

Enllaç al DIPTIC informatiu