Sant Jordi a l’Escola

Aquest any, Sant Jordi ha caigut en diumenge; a l’escola, però, com que no ens volíem perdre la festa, ho hem celebrat el divendres 21 d’abril.

Durant el matí, l’alumnat ha fet diversos tallers de manualitats i, durant la mitja hora de lectura diària assignada a l’horari, hem visionat “Les 3 bessones i Sant Jordi” (a Educació Infantil) i hem fet lectures relacionades amb la llegenda de Sant Jordi (a primària).

Durant la tarda, les rotllanes de lectura han estat les protagonistes. Els i les alumnes d’infantil, cicle inicial i 3r han rebut la visita de lectors i lectores de 4t i cicle superior. Els/les lectors/es han portat 2 contes adaptats a l’edat dels/de les participants que escoltaven i n’han fet la lectura. D’altra banda, els/les alumnes de 6è han llegit als seus afillats.

Ha estat un dia bonic, diferent i ple de lletres i poesia.

Podeu veure un tastet del que vam fer clicant al següent enllaç de fotos: