QUART – COLÒNIES A LA MARINADA

Els dies 23, 24 i 25 d’octubre, els alumnes de 4t de l’Escola la Creu vam anar de colònies a la casa de colònies La Marinada a Cambrils. Vam traslladar-nos amb autocar i una vegada vam arribar, els monitors ens van donar la benvinguda i ens vam instal·lar a la casa, després vam dinar i tot seguit, vam iniciar el primer taller.

Vam anar a la platja, ens van ensenyar restes marines trobades a la sorra i després, nosaltres vam buscar-ne més. Vam tornar a la casa de colònies i vam mirar un vídeo que tractava dels animals marins que es troben al mar Mediterrani i també de com preservar el seu hàbitat. A continuació, vam tenir una estona de temps lliure per jugar, descansar… fins que vam anar a sopar. Per grups paràvem i recollíem les taules. Un cop vam agafar forces, començàrem el joc de nit amb llanternes, el qual va consistir en superar unes proves. Va ser molt divertit i vam gaudir molt! Va arribar l’hora de dormir i amb l’emoció ens va costar una mica.

L’endemà, ens vam aixecar i ens van donar un esmorzar boníssim! Després vam anar a la platja i vam dur a terme un taller que consistia en realitzar figures amb la sorra de la platja. Els infants es van posar en grups i gràcies a la seva imaginació i creativitat van construir una gran varietat de figures: sirenes, minion, tortuga, vaixell… Un cop finalitzada l’activitat vam tornar a la casa per dinar i descansar. Per la tarda vam anar al bosc, concretament al “Jump Land Aventura” on els nens i nenes van poder fer diferents circuits i finalment es van poder llençar per una tirolina. De volta a la casa de colònies, va ser el moment de les dutxes, el temps lliure i sopar. Per concloure el dia, van gaudir de la mini disco on van poder ballar, cantar, disfressar-se, fer photocall… Ben cansats/des i prou contents/es van anar a les habitacions on ràpidament es van dormir.

El darrer dia vam fer les maletes i vam marxar al port, on vam fer una gimcana per Cambrils. A continuació vam tornar a la casa de colònies, vam dinar, reposar i quan va arribar l’autocar ens vam acomiadar dels monitors.

Han estat uns dies plens d’aprenentatges, emocions, convivència, diversió… Han estat unes colònies genials!

Cliqueu en el següent enllaç per veure les fotos de les colònies:

LA MARINADA QUART