Proves TIMSS 2019 – L’èxit del nostre alumnat

Durant el curs 2018/2019 l’alumnat de 4t de la nostra escola va ser seleccionat per a participar en l’Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències (TIMSS 2019).

En aquest mes de gener de 2021, l’escola ha rebut els resultats d’aquesta avaluació en la qual es fa una comparativa del propi centre (Escola La Creu) respecte a la mitjana de centres participants de Catalunya, d’Espanya, de la Unió Europea i també de la OCDE.

En aquest sentit us volem comunicar que ens sentim molt orgullosos de comunicar-vos que els resultats del nostre centre han estat molt satisfactoris. En concret,

• La puntuació mitjana global del centre en Matemàtiques ha estat de 518 punts, front als 494 de la mitjana de Catalunya, els 502 de la mitjana d’Espanya, i 513, de la mitjana de la UE. Així, només tenim per davant, la mitjana dels països que conformen l’OCDE, DE 527. Aquests percentatges conserven la mateixa relació segons dominis de continguts (nombres, mesures i geometria, dades, coneixement, aplicació i raonament).
  • Pel que fa a les ciències, la mitjana global del centre ha estat de 513 punts, front als 504 de Catalunya i 511 d’Espanya. Aquí, la UE ens avança puntuant 514 i també la OCDE amb un 526. Pel que fa al domini de continguts de ciències (ciències de la vida, ciències físiques, ciències de la Terra, coneixement, aplicació i raonament), com a centre val a dir que destaquem en el domini “coneixement” amb el que superem la mitjana de tots els països amb els que es fa la comparativa.