PRIMER VISITA LA BIBLIOTECA PÚBLICA

El dijous 23 de febrer l’alumnat de primer vam poder anar i gaudir de la Biblioteca Pública de Torrefarrera (BPT). Ens va rebre la Sílvia, la Rocío i la Míriam per explicar-nos una mica com funciona la Biblioteca. També ens van explicar uns contes i ens van ensenyar els nostres espais a la biblioteca. Finalment, vam tenir temps per buscar i remenar entre tots els llibres i escollir-ne algun que ens agradés per mirar i llegir durant una estona. Esperem tornar-hi aviat amb la família i fer-ne ús molt sovint.

Si voleu veure imatges de la visita cliqueu a la imatge.