PRIMER ARTICLE ESCOLTA’M FAMÍLIES CURS 23-24: TORNADA A L’ESCOLA

Des de l’Escolta’m amb famílies, continuem amb els articles de reflexió relacionats amb la infància, la família i l’escola. Aquest curs rebreu, aproximadament, un article cada trimestre. Ens iniciem amb uns consells que ens donen des del projecte Faros, impulsat per l’Hospital de Sant Joan de Déu de Barcelona, per acompanyar als nostres fills i filles en l’inici del curs escolar i motivar-los.

ARTICLE ESCOLTA’M 1

Recordeu que podeu deixar la vostra opinió sobre els articles als comentaris i que des de l’escola us desitgem un bon inici de curs.