Musiquem l’escola

Aquest curs 2018-2019 musiquem l’escola d’una forma especial. Cada setmana hi haurà una música diferent que ens acompanyarà tot el dia. Començarem per cançons que es treballen a l’aula de música tan a infantil com a primària, i vosaltres, famílies, podeu proposar cançons per escoltar. No es tracta de ficar la ràdio, sinó que sigui música que representi quelcom especial per a vosaltres. Podeu fer els suggeriments en aquesta entrada com a comentari ficant nom de la cançó i motiu.

Aquesta setmana estem escoltant “La cintura”, de Álvaro Soler. Aquesta cançó l’estan estudiant l’alumnat de cinquè a les sessions d’art.

1. JST

La cançó que m’agradaria proposar és la de Doctor Prats “Tus fas”

Me pres la llibertat amb tots els respectes d’interpretar a la meva manera la lletra d’aquesta cançó, perquè la veritat és que perfectament podria anar dedicada a tots els Mestres i molt en concret als d’aquesta escola perquè sou un equip fabulós.

Perquè de vegades feu que el temps s’aturi….
    Que diuen els Mestres va a missa, (podríeu canviar perfectament el nord amb sud mentre ho digues-ho vosaltres).
    Tombeu tots els murs dels perjudicis, de l’ignorància, desmuntant estereotips.
    Feu fugir les penes i ús endúieu les de pors i les inseguretats.
    Feu que cada dia sigui un dia millor.
    Els féu somiar i tocar de peus a terra al mateix temps.
    Amb una mirada i un somriure acabeu amb molts mals.
    Sou tota una sort pels vostres alumenes, que els ensenyeu a conquistar els dies que vindran.
    Ensenyant-los feu que tot tingui un sentit.
    Per molts dels vostres alumnes sereu inoblidables.
    Mentre estan amb vosaltres es senten segurs.

Se perfectament que el sentit real de la cançó està molt lluny de la meva interpretació però el que si és veritat és que us mereixeu que us dediquin unes paraules d’agraïment i aquesta cançó té moltes paraules que expliquen aquesta feina tan ben feta que feu.

Moltes gràcies.

1. Marta Marsol Bitrià

Moltes gràcies per la proposta i per l’agraïment!!!
      En les properes setmanes gaudirem d’aquesta cançó en les entrades i sortides de l’escola.