MARXA SOLIDÀRIA I SOSTENIBLE AMB L’INSTITUT (6è)

Avui divendres, l’alumnat de sisè hem participat a la VII Marxa Solidària i sostenible de l’Institut Joan Solà. Ens ha fet molta il·lusió retrobar-nos amb els i les alumnes de 1r d’ESO de l’institut i els de sisè de l’escola de Rosselló. El punt de trobada ha estat a l’Alzinar on ens han fet una breu explicació del projecte d’apadrinament i de recuperació de l’entorn. Tot seguit, hem començat la caminada cap a Rosselló, una ruta de 10 km amb diversos punts d’avituallament amb aigua, suc, pomes i plàtans. Hem passat un bon matí, i hem pogut gaudir de l’entorn, de les vistes, del bon temps i de la bona companyia!

CLIQUEU AQUÍ PER VEURE’N ALGUNA IMATGE