La festa: Castanyada 2022.

Benvolguda Castanyera,

Quan és temps de menjar castanyes i vens de la muntanya, amb les sabates que et fan cloc-cloc, la camisa petita i la falda que et fa campana…sempre tens un dia per passar-te per la nostra escola, per visitar-nos, conèixer-nos i fer-nos gaudir d’una de les tradicions catalanes més arrelades.

Tots junts, celebrem la teva arribada: al matí, fent tallers; a la tarda, menjant les castanyes a les que, com cada any, ens cou l’AMPA, i a continuació ballant i fent gresca i xerinol·la! al pati!

El cicle d’Educació Infantil s’ha encarregat de deixar-te la casa ben guarnida. Ha organitzat la decoració de l’entrada, amb l’ajuda dels nens i nenes de tota l’escola. Gràcies equip d’educació Infantil: ha quedat espectacular!

Clica a l’enllaç de sota per a veure com ha quedat la decoració i també fotos de la festa de la tarda.

Bona Castanyada a tothom, inclosa a tu, Castanyera.

L’equip de mestres de l’escola La Creu.