Excursió Museu Picasso i Catalunya en miniatura

El passat divendres 12 d’abril, els i les alumnes de 4t vam fer una sortida a Barcelona per veure el Museu Picasso. Allí vam poder contemplar diferents obres de l’artista. Algunes les coneixíem perquè les havíem treballat a l’assignatura d’Art a l’escola. Després, vam fer un taller plàstic que consistia en dibuixar amb carbonet per posteriorment, donar-li color amb diferents tècniques: collage, ceres, posca… Finalment, vam fer una exposició de tots els nostres treballs. Van quedar-nos fantàstics! Som uns artistes!

Per la tarda, després de dinar, vam fer la visita a l’espai de Catalunya en miniatura. Tot va començar amb una gimcana on havíem de superar diferents proves per obtenir el codi que obrís les caixes i així, aconseguir les peces del mapa de les comarques de Catalunya. Tots i totes vam cooperar per fer-ho  possible i el resultat fou espectacular! Un mapa gegant amb totes les comarques catalanes!

Una sortida molt profitosa i divertida! Podeu veure les imatges en el següent enllaç: