Estrenem Rocòdrom!!!

Avui l’escola s’ha llevat amb una bona sorpresa: un rocòdrom al pati!!
Ahir, dia 12 d’octubre, unes quantes famílies voluntàries del centre es van oferir a muntar les peces del rocòdrom que es van adquirir dies enrere. La instal·lació no era fàcil, però les ganes de fer gaudir als més petits d’una bona estona de lleure va fer que el treball no fos tan feixuc.
El resultat: espectacular!
Us convidem a què el veieu en les fotos. Les peces van adquirint dificultat, de manera que les blanques són més fàcils d’escalar que les blaves. Qui de nosaltres, de petits, no hagués volgut tenir aquest espai al pati de l’escola?
La instal·lació i compra del rocòdrom està emmarcat dins el projecte “Transformació del pati”, iniciat durant el curs passat, en el qual l’AMPA i l’Ajuntament col·laboren amb l’escola per a fer possible una remodelació dels espais de lleure del centre.

El projecte de patis coeducatius es va iniciar des de la regidoria d’igualtat gràcies al Pacte d’Estat Contra la Violència Masclista i gràcies també a l’àrea d’igualtat de la Diputació de Lleida.

Durant l’estiu, des de l’ens local Cal Jove, ja es van dur a terme algunes actuacions que properament també s’ubicaran al pati, com per exemple, la construcció d’un hotel d’insectes, una balança i, properament, un muntatge de transvasaments. L’AMPA s’encarregarà, també, de la pintura dels espais de joc.

Val a dir que darrere d’aquestes propostes hi ha hagut tot un treball pedagògic en el que s’hi ha volgut donar èmfasi a la vessant científic-tecnològica (des del programa d’innovació educativa del Departament d’Educació STEAM.cat i concretat amb l’ESTEAM al teu poble!, com a projecte de centre) i també a valors com l’equitat i la igualtat de gènere.

Amb tot, l’estona d’esbarjo la podrem passar en un entorn divers, ple de propostes i amb un aire renovat que donarà a l’alumnat una motivació extra per gaudir de l’escola.
Gràcies famílies per venir al centre, un festiu, a fer possible, de manera altruista, l’ús d’aquest rocòdrom.

Cliqueu aquí per a veure les fotos del muntatge.