El flow dels padrins

Aquest any ens hem animat a participar en el projecte El flow dels padrins, que recupera cançons recollides a l’obra del cançoner.

Els alumnes de segon han treballat una cançó eliminativa cantada per un grup de nenes de la casa Hospici de Lleida que es va recollir el 1930.

Els alumnes de tercer s’han animat a cantar i ballar un ball de bastons de Balaguer, recollit el 1929.

Ha estat un projecte molt engrescador que ens ha fet adonar que els nostres padrins cantaven i ballaven cançons ben divertides i que ens són ben útils en l’actualitat.

En un futur farem el possible per trobar cançons antigues de Torrefarrera, ja que a l’obra del cançoner no hi apareixen.

Visca el flow dels padrins i padrines!