COMIAT DE SISÈ PROMOCIÓ 2023

Aquest calorós divendres 16 de juny a la tarda hem celebrat l’acte de comiat dels i les alumnes de 6è (promoció 2023), que després de 9 anys a l’escola, o havent arribat una mica més tard, començaran, el setembre vinent, una altra etapa de la seva vida, l’ESO.

Els nois i noies de sisè, acompanyats per bona part del claustre de professors i pels seus familiars, han dit adéu a l’etapa d’infantil i primària en un acte emotiu i també divertit celebrat al gimnàs del centre. Hi ha hagut moltes sorpreses i fins i tot una cançó. Acabat l’acte hem sortit al porxo a fer un petit refrigeri i celebrar-ho plegats.

Estem molt agraïts de totes les mostres d’afecte que ens heu transmès en aquest comiat tan especial. Nosaltres sempre us durem al cor. Desitjar-vos molta sort i que gaudiu de bons moments i molts somriures en el futur. Moltes gràcies!!!

Teniu la gravació i diverses fotografies de l’acte per aquells que no heu pogut assistir o voleu recordar un moment bonic de la vostra història i de la història dels vostres fills i filles. Cliqueu sobre les imatges per visualitzar i descarregar-vos, si voleu, aquest record.

I aquí sota teniu el vídeo sorpresa.