CANTÀNIA

Aquest passat dilluns 20 de maig vam concloure el projecte Cantània amb el concert a l’Auditori de Barcelona. La  cantata d’enguany constava de 16 cançons amb els poemes de Joan Brossa del qual aquest any es celebra el centenari del seu naixement. Després de més de cinc mesos d’assajos, molta feina i il·lusió havia arribat el gran dia.

Ben d’hora vam emprendre el viatge cap a Barcelona, ens esperava un assaig general  amb la resta d’escoles de tota Catalunya, en total més de 800 cantaires. En aquest assaig vam conèixer el director Oriol Castanyer i les solistes la Carolina i la Nerea. Tots esperàvem poder veure a la Beth, però no va ser possible.

Després de l’assaig vam descansar una miqueta, calmar els nervis i sortir ara sí a fer el concert davant d’un auditori ple de familiars. Una gran actuació dels alumnes, una posada en escena espectacular, unes solistes i músics genials, seria el resum del que vam viure  i que de ben segur tots recordarem.

Visca Cantània!

Aquí teniu les imatges.