Cantània

El passat dilluns 2 de maig vam culminar el projecte Cantània anant a l’Auditori de Barcelona a fer el concert a les 11:30h.

Després de cinc mesos d’assajos arribava el dia de mostrar tota la feinada realitzada a l’aula. Amb molts nervis i també moltes ganes vam marxar molt d’hora cap a Barcelona. A l’arribar vam esmorzar ràpidament perquè a les 10h començava l’assaig general. Allí vam conèixer la directora que ens dirigiria la gran Elisenda Carrasco, com també els músics, les dues solistes i la resta de cantaires de les altres escoles (uns 800 alumnes en total).

Quan va acabar l’assaig vam descansar una estoneta abans de fer el concert. Vam poder saludar alguns dels músics com també les dues solistes.

A les 11:30h arribava el moment esperat, el concert. Teníem un auditori ple a vessar amb els familiars. Un matí lluent de sol… i quan ens vam donar compte ja estàvem cantant l’última cançó de la cantata!

En acabar el concert ens vam trobar amb els familiars fora de l’auditori, ens vam fer fotos i ens van felicitar per l’actuació.

Abans de tornar cap a l’escola vam anar a dinar en un parc on vam poder jugar i comentar l’experiència viscuda.

En resum un dia ple de nervis, d’emoció i com sempre amb aquest projecte inoblidable…

Visca Cantània!