ACTE INAUGURAL DE L’APADRINAMENT LECTOR

Aquest dijous 30 de gener hem fet l’acte d’inauguració de l’apadrinament lector al gimnàs de l’escola entre els alumnes de 6è i de 1r. L’acte ha consistit en el lliurament dels contractes a les diferents parelles i trios formades pel padrí o padrina o padrins i padrines (6è) i el fillol o fillola (1r).

Els padrins es comprometen a preparar-se les lectures, a donar bon model de lectura, a escoltar atentament mentre es llegeix, a respectar la manera de llegir del fillol, a ajudar a llegir i a comprendre millor i a ser educat en tot moment i procurar compartir.

Els fillols es comprometen a llegir molt bé, a escoltar com llegeix el padrí/ina, a fer cas dels consells que els dona, a deixar-se ajudar per llegir millor i per entendre millor, a ser educat en tot moment i procurar compartir.

A partir d’ara es dedicarà una sessió setmanal a aquesta activitat, tots els dijous. Els i les alumnes de 6è assajaran per ser bons models lectors i guiaran als seus fillols en la millora del seu procés lector. Aquesta activitat cooperativa pretén fomentar la responsabilitat i el compromís, el respecte a la diversitat, l’autoestima i confiança, la motivació per la lectura, la fluïdesa lectora i el lligam afectiu entre els nens i les nenes de diferents edats. Esperem que sigui una activitat ben profitosa i el començament d’unes boniques relacions d’amistat.

L’ APADRINAMENT LECTOR: UNA AMISTAT PER SEMPRE

I aquests són els nostres padrins i padrines lectores i els nostres fillols i filloles. Cliqueu sobre la imatge per a veure´ls.

1. Núria Olivares

Una activitat molt bonica! Estaven molt emocionats de conèixer-se. Felicitats als nens/es de 1r i 6è! Gaudiu de la lectura en companyia!