4t – OLIMPÍADES SALUDABLES (PCEE)

El dijous 12 de novembre, els alumnes de 4t vam participar en un taller anomenat “Olimpíades d’hàbits saludables”, organitzat pel Pla Català de l’Esport a l’Escola (PCEE) i dinamitzat per uns monitors que ens van explicar de la importància de fer activitat física i tenir uns bons hàbits saludables.

A partir de 5 eixos principals que simbolitzaven els cercles olímpics (1.Activitat Física, 2.Esport escolar, 3.Valors olímpics, 4.Salut, 5.Alimentació), vam realitzar diferents jocs i en tots ells vam aprendre una sèrie de valors molt importants en el món de l’esport, com serien l’amistat, el respecte i l’excel·lència. I tot això, fomentant el joc net i sense fer trampes, el treball en equip cooperant entre tots els companys/es per assolir un objectiu comú, i la gran importància que té el fet de tenir uns bons hàbits de salut, com el descans d’un esportista i el dur una alimentació saludable.

En acabar el taller, el Miquel, el Marc i el Miquel (els monitors que dinamitzaven la trobada) ens van recordar de la importància de menjar de 5 a 6 peces de fruita i verdura al dia i, al mateix temps, ens van donar uns obsequis que ens van agradar molt. En nom de l’Escola La Creu i els/les mestres de 4t, moltes gràcies per venir i mostrar-nos els valors més importants de l’esperit olímpic d’una manera tan divertida i amena. Salut i esport!!!

Clica sobre la imatge per veure un petit recull fotogràfic