4t – CANTÀNIA 2023 + Laberint d’Horta

El dimarts 16 de maig els alumnes de 4t vam anar a Barcelona. Havia arribat el gran dia, el moment esperat per presentar a les nostres famílies la cantata que havíem estat preparant a les classes de música des del mes de gener: “Les portes del món”.

A l’arribar a Barcelona, vam esmorzar, passejar i jugar als jardins del Laberint d’Horta. Va resultar una experiència divertida buscar la sortida del laberint.

Després ja ens vam dirigir cap a l’Auditori de Barcelona, on vam dinar pels voltants. Vam entrar dins. Més de 800 nenes i nens de diferents escoles de Catalunya formàvem el cor; ens van distribuir pels diferents espais per fer un petit assaig tots plegats. Es percebia il·lusió, emoció i nervis, molts nervis. S’apropava el gran moment. La directora, la senyora Elisenda Carrasco, ens va fer alguns recordatoris per coordinar totes les veus i moviments de les coreografies. Estava tot a punt. Vam sortir i al cap d’una mica, ja vam entrar a l’escenari. A pesar que estava ple de gom a gom, de seguida vam poder localitzar els ulls de les nostres famílies que estaven assegudes esperant gaudir del concert.

Va començar i vam poder compartir aquesta experiència tan enriquidora, que se’ns va fer curtíssima. Va ser molt bonic i vam acabar molt satisfets per la feina feta. A la sortida felicitacions, abraçades i petons de part de pares, mares, germans i padrins que havien vingut a veure’ns.

Després de berenar, vam tornar cap a Torrefarrera. Havia estat un dia genial.