3r – La llegenda de Sant Jordi moderna

Els i les alumnes de tercer hem treballat la llegenda i en resum, podríem dir que són narracions orals o escrites, que barregen fets reals i imaginaris. Serveixen per explicar tradicions o costums populars. Estan relacionades amb un personatge, un lloc, un monument, un país… I sovint donen un consell determinat.

La llegenda de Sant Jordi dels alumnes de tercer ja veureu que és ben particular perquè la princesa no necessita de cap príncep per ser salvada, el drac deixa de ser una bèstia famèlica per enraonar i tornar-se vegetarià i el príncep és una mica poruc. De ben segur que quan la llegiu no us deixarà indiferents.

El dia 23 d’Abril per celebrar la diada de Sant Jordi llegirem la llegenda als alumnes de 5è. Serà una lectura compartida on gaudirem de les tradicions de la cultura catalana.

Esperem que us agradi i ja aprofitem per desitjar-vos una feliç diada de Sant Jordi!!

llegenda moderna de sant jordi