AMANIDA DE L’HORT A PRIMER
Hola famílies! Ja fa uns dies, vam poder collir els enciams del nostre petit hort i fer una bona amanida. Ens va fer molta il·lusió poder menjar el producte del nostre treball. A més, estava boníssima!! Cliqueu en el següent enllaç per veure com va anar l’activitat: AMANIDA DE L’HORT
AMANIDA DE L’HORT A PRIMER Llegeix més »












