5è – SORTIDA A TARRAGONA

El  passat divendres 28 d’octubre, l’alumnat de cinquè vam anar a descobrir la ciutat de Tarragona aprofitant que a l’aula estàvem realitzant el projecte dels romans.

Després d’esmorzar ens vam trobar amb les nostres guies per començar la visita guiada per la Tarragona romana.

Primer ens van ensenyar la maqueta de la ciutat de Tàrraco, i, tot seguit, per grups, vam poder recórrer les muralles i els diferents monuments històrics de la ciutat. Vam anar fins al temple, al pla de la catedral de Santa Tecla, i des d’allí vam poder visualitzar el Fòrum provincial i vam baixar fins al circ i l’amfiteatre. Fins i tot vam poder manipular materials, joguines i elements propis d’aquella època i, alguns de nosaltres, ens vam poder vestir com autèntics romans!

I després d’una bona passejada, vam poder dinar en uns jardins amb vistes precioses de l’amfiteatre i del mar Mediterrani.

Ho vam passar genial! Va ser tota una experiència!

Si voleu veure imatges de la sortida, cliqueu a la fotografia següent.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut