Val Escolar

Benvingudes famílies,

Com ja sabeu, el Govern ha acordat impulsar una ajuda de 100 euros en concepte de material escolar per a tot l’alumnat que cursi educació primària en una escola pública o concertada el curs 2023-2024.

L’import de 100 euros es rebrà mitjançant uns vals que caldrà activar, el quals tenen com a destinataris els infants. Es distribuiran per correu postal durant els mesos d’estiu perquè es pugui adquirir el material abans que comenci el curs.

Fins al 30 de novembre, les famílies podreu bescanviar els vals i utilitzar-los en els establiments adherits d’arreu de Catalunya per comprar llibres, diccionaris, papereria, elements d’escriptura, calculadores, motxilles i jocs educatius.

A les famílies amb fills o filles que el curs vinent cursen educació primària us vam fer arribar el número d’identificació d’alumne/a del seu fill o filla per poder activar els vals en aquesta web: https://www.valescolar.cat/

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *