Easter Egg Hunt

La setmana passada l’alumnat d’I5 va fer un Easter Egg Hunt amb l’ajuda d’alguns alumnes de 4t. Havien d’escoltar atentament les paraules en anglès i trobar les fruites perdudes. They had a great time!!🐣🐰

COLÒNIES

L’alumnat de quart ha gaudit molt de la casa de colònies La Marinada a Cambrils!

COLÒNIES

Us deixem amb una mostra de les Colònies de 6è a El Rourell!

COLÒNIES

L’alumnat de I5 i 2n han arribat molt bé a la casa de colònies de Can Miquelo.
S’ho passaran molt bé! 😀

Preinscripció 2024-2025

La PREINSCRIPCIÓ pel curs 2024- 2025 serà del 6 al 20 de març.

Dates de la preinscripció:

SI NECESSITEU AJUDA PER FER LA PREINSCRIPCIÓ CONSULTEU ELS PUNTS D’AJUDA PRESENCIALS: AQUÍ!

IMPORTANT

Aquesta és la documentació que s’anirà actualitzant en els diferents moments del procés de preinscripció i matrícula:

Val Escolar

Benvingudes famílies,
Com ja sabeu, el Govern ha acordat impulsar una ajuda de 100 euros en concepte de material escolar per a tot l’alumnat que cursi educació primària en una escola pública o concertada el curs 2023-2024.
L’import de 100 euros es rebrà mitjançant uns vals que… Llegeix més»