Menjador

MENJADOR ESCOLAR
El servei de menjador de l’escola compta amb cuina pròpia.

1. Preu

El preu del menú diari es:

• Infantil i primària: 6,70€ (fixes) i 7,40€ (esporàdics).
  • L’import de la mensualitat pel usuaris fixes serà el resultant de multiplicar els dies lectius de cada mes pel preu diari.

1. Forma de pagament

Per poder gaudir de la quota de fix s’haurà d’omplir l’autorització de domiciliació bancària que se’ls facilitarà en confirmar l’assistència a aquest servei.

1. Abonament de dinars

En cas de malaltia, cal avisar a la coordinadora de menjador des del primer dia, a fi de poder recuperar la part corresponent al concepte de matèria primera. Els 3 primers dies es retornarà 1,75€ i a partir del quart dia consecutiu es retornarà tota la quota. En el cas de no avisar es cobrarà el preu normal.

1. Dinars esporàdics

En cas de necessitat es pot sol·licitar menjar per un dia concret. S’ha d’abonar el tiquet a la coordinadora de 9 a 9:30h del matí.

1. Règims

La cuina pot oferir dues modalitats de règim:

Règim Ordinari: És el que utilitzen aquells nens i nenes esporàdicament perquè tenen algun desajust digestiu (règim astringent). Per poder-lo fer, cal portar un paper de la mare o pare demanant-lo i explicant les raons i la durada. El paper s’ha de donar a la coordinadora. Sense aquest paper, no es farà cap règim.

Règim Especial: És el que han de fer determinats nens o nenes per prescripció mèdica. En aquest cas, cal un escrit del metge certificant la necessitat i especificant el tipus d’aliments que es poden prendre i els que no. Per concretar aquest tipus de règims tan específics, cal parlar prèviament amb la coordinadora. S’estudiarà cada cas, per veure si es pot atendre la demanda.

1. Horari de la coordinadora

L’atenció als pares i mares dels usuaris d’aquest servei serà de dilluns a divendres de 9:00 a 9:30 per abonament de tiquets de dinars esporàdics i de 9:30 a 10h per consultes.

COORDINADORA DEL SERVEI: Manoli Álvarez

Telèfon 695063751 – manolialvarezmoral@gmail.com