V CERTAMEN LITERARI BERTRAN D’OR – ESCOLA LA CANONJA

La tarda del 23 d’abril de 2024, entre núvols, pluja i rajos de sol, a l’Escola La Canonja s’ha fet entrega dels premis del V Certamen Literari Bertran d’Or. Aquest certamen propi aporta de cada nivell tres finalistes, dels quals s’obté un guanyador  per cada disciplina literària treballada a l’aula.

Enguany les disciplines literàries treballades a l’aula han estat:

I3: Mural sobre la Llegenda de Sant Jordi “Producció Conjunta”.

I4: Acròstic: elaboració de paraules de Sant Jordi amb les lletres de Drac, Jordi i Rosa.

I5: Mots encreuats.

1r: Rodolí de 2 línies.

2n: Rodolí de 4 línies.

3r: Correu electrònic.

4t: Carta.

5è: Poema.

6è: Text Publicitari.

Aula Acollida: Carta.

Durant l’esdeveniment dut a terme a la pista de l’escola s’ha fet entrega d’un obsequi que la nostra Directora l’Elisenda Virgili ha preparat amb molta traça i sentiment, i a més, el guanyador de cada disciplina/nivell s’ha emportat un llibre escollit per les seves tutories.

Us animem a veure les obres literàries del nostre alumnat al Hall de l’escola! No us ho perdeu!